Thursday, July 9, 2009

Luahkannya Di Sini

Luahkan emosi dan ke tidak puashatian anda kepada saya, mengenai kerja dan persekitaran kerja sahaja tau, hal-hal rumahtangga dan masalah cinta, kewangan tak main. Contohnya, tak puas hati pada Pendaftar/Timbalan Pendaftar/Dekan/Pengarah/TD/TP dan lain-lain tapi mesti jelas dan terang, kejadian nyata bukan cerita rekaan dan khayalan. Kat sini kita bincang (perbincangan sihat) dan boleh beri pandangan masing-masing. Jangan simpan dan pendam masalah anda. Jangan biarakan masalah tersebut menggangu tugas kita.

Ingat "KITA BUKAN GOLONGAN PICISAN", jangan biarkan orang merperlekah-lekehkan kita, jangan biarkan orang mengambing hitamkan kita, jangan biarkan orang menperkuda-kudakan kita, jangan biarkan orang menginjak-injak kepala kita dan yang paling penting jangan biarkan orang memporak perandakan kita. Kita ada persatuan, kita ada kesatuan, KESATUAN AR SEDUNIA.


2 comments:

  1. betul, kita adalah pentadbir U tau, klu takde kita yg boleh membantu dari segi pentabiran yang dikatakan asyik ikut prosedur, cmna U nk maju.yg academician cara diorg, yg pentbir caranya, so sama2 la menghormati tp sebaliknya terjadi...apa kata anda?:)

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Wah... ada yuran ka mau jadi ahli? Hehehe...

    ReplyDelete